HTML forum Forumindex HTML forum
Het webmaster forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wat een dag

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    HTML forum Forumindex -> Computerproblemen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bambam
Mega html poster

BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 6:34 pm    Onderwerp: Wat een dag Reageren met citaat

Vandaag ging werkelijk alles mis, op mijn werk hadden ze iemand over dus ik bood aan om zelf naar huis toe te gaan, ik denk een leuke dag met mijn vriendin door te brengen maar helaas was dat niet waar.

Ik was even bezig en plotseling stopt mijn hoofdcomputer er plotseling mee, dit gebeurde laatste tijd wel vaker, dan was het even stof verwijderen maar daarna werkte de computer dan ook weer helemaal perfect.

Het stof weghalen had ik deze week net al gedaan dus dat de computer weer uitviel was vreemd. Ik herstartte de computer er tot overmaat van ramp gebeurd het na een paar seconden. Ik denk kan gebeuren want gebeurde wel eens vaker de laatste tijd en ik probeer het nog een keertje.

De computer start nu nagenoeg helemaal goed op en ik wil net achter mijn computer kruipen blijkt het apparaat plotseling helemaal de geest te hebben gegeven.

Ik schroef dus de kap van de computer af en hoop dat ik snel weer aan het werk kan, helaas niets bleek minder waar. De computer was echt helemaal overleden. Na wat wisseltests kon ik niets anders concluderen dat het moederbord de geest had gegeven en een nieuw moederbord halen waar dezelfde processor (XP1700) en sdram in kan. tja dat is nagenoeg onmogelijk.

Gelukkig had ik nog een test computer staan die ik wilde aansluiten in plaats van de zojuist overleden computer maar in deze computer zat net weer even geen harddisk.

Dus ik zet een andere harddisk erin, de computer start en begint met het formateren van de harddisk. Ik ga even een paar minuutjes weg en bij thuiskomt blijkt de het formateren op 32% gestopt te zijn.

Ook dit onderdeel bleek dus finaal naar de klote.
Nu heb ik een andere harddisk erin gezet en hoop ik maar dat ik zodirect weer normaal kan internetten en webpagina's maken want ik raak meer dan verdrietig van al deze computer ellende.

ik heb zin om de hele zooi uit het raam te sodemieteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    HTML forum Forumindex -> Computerproblemen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: